HELPDESK
POMOC ZDALNA INFORMATYKA
Naprawa komputera bez wychodzenia z domu? Teraz to możliwe! Zdalny informatyk pomoże Ci przy instalacji, konfiguracji, aktualizacji czy ustawieniach bezpieczeństwa. Pomoc informatyczna online jeszcze nigdy nie była tak łatwa! Dzięki usłudze zdalnego informatyka, jesteś w stanie cieszyć się poprawnie działającym sprzętem bez wychodzenia z domu!
Naprawa bez wychodzenia z domu? To możliwe!
Dostęp w każdy dzień
tygodnia przez 24 godziny
Nielimitowany
czas konsultacji
Gwarancja rozwiązania problemu*
Jak działa Zdalny Informatyk?
KUP wybrany pakiet Helpdesk w sklepie online lub w Salonie
Zadzwoń na nr
+48 22 122 86 05
lub napisz e-mail z opisem
problemu na adres
wsparcie@komputronik.pl
Czekaj na kontakt serwisanta (tel. lub drogą e-mail), który poprosi Cię o podanie kodu wsparcia, który otrzymasz wraz z zamówieniem
Jeśli zajdzie potrzeba,
serwisant poprosi Ciebie
o zainstalowanie TeamViewera
POBIERZ na Windows
POBIERZ na MacOS
Kiedy warto wybrać pomoc Zdalnego Informatyka?
Pomoc w HARDWARE
Urządzenia MICROSOFT
aktualizacja systemów Windows optymalizacja i czyszczenie systemu operacyjnego instalacja i konfiguracja pakietu Microsoft Office lub Libre Office aktualizacja i instalacja sterowników wsparcie merytoryczne w obsłudze programów optymalizacja dysku twardego
Urządzenia APPLE
aktualizacja i konfiguracja systemów iOS, OSX instalacja i deinstalacja oprogramowania optymalizacja i czyszczenie systemu wsparcie podczas awarii mechanicznych sprzętu wsparcie podczas awarii mechanicznych sprzętu konfiguracja Apple ID i AppStore
Usługi HARDWARE
zdalna diagnoza wadliwie działającego urządzenia instalacja sterowników podłączenie drukarki / skanera zdalna konfiguracja urządzeń wsparcie w rozwiązywaniu usterek technicznych czyszczenie i optymalizacja komputera
Pomoc w SOFTWARE
Usługi SIEĆ i INTERNET
konfiguracja routera konfiguracja połączenia FTP konfiguracja Access Point konfiguracja i instalacja systemów CMS wsparcie przy wyborze i konfiguracji hostingu zakup i konfiguracja domen diagnostyka sieci LAN
BEZPIECZEŃSTWO IT
archiwizacja haseł i dostępów instalacja, konfiguracja i szkolenie z usług chmurowych instalacja i konfiguracja oprogramowania antywirusowego usuwanie wirusów tworzenie kopii zapasowej danych przywrócenie danych z kopii zapasowej weryfikacja licencji oprogramowania weryfikacja podejrzanych plików i wiadomości
Dlaczego warto skorzystać ze zdalnego serwisu komputerowego?
Szybka rekcja na problem
Zdalni informatycy pracują w czasie rzeczywistym, co oznacza, że mogą szybko zareagować na problemy zgłaszane przez użytkowników. Dzięki temu, czas oczekiwania na rozwiązanie problemu jest znacznie krótszy niż w przypadku tradycyjnej pomocy technicznej.
Wygodna komunikacja
Zdalny informatyk może komunikować się poprzez różne kanały, takie jak czat, e-mail czy telefon.
Szeroki zakres usług
Pomoc informatyczna może obejmować szeroki zakres usług, w tym instalację i konfigurację oprogramowania, rozwiązywanie problemów z siecią czy sprzętem, a także szkolenia z zakresu obsługi różnego rodzaju urządzeń elektronicznych.
Skuteczność rozwiązywania problemów
Nasi specjaliści posiadają wiedzę i doświadczenie w rozwiązywaniu różnego rodzaju problemów związanych z urządzeniami elektronicznymi
Oszczędność czasu i kosztów
Pomoc zdalna pozwala uniknąć konieczności wizyty serwisie – to oszczędność czasu i kosztów związanych z dojazdem.
Najczęściej zadawane pytania
1. Czym zajmuje się helpdesk?
Helpdesk to pomoc informatyka przez Internet lub inne urządzenia online. Zdalny serwis komputerowy zajmuje się rozwiązywaniem problemów związanych z oprogramowaniem lub sprzętem. Nasi informatycy pomogą Tobie w diagnozowaniu problemów ze sprzętem, udzielą odpowiedzi na pytania czy naprawią sprzęt zdalnie.
2. Dla kogo jest usługa helpdesk zdalny informatyk?
Każdy, kto potrzebuje wsparcia i pomocy w rozwiązywaniu problemów technicznych ze sprzętem lub jego oprogramowaniem może skorzystać z pomocy informatycznej online. Pomoc zdalna jest przydatna w przypadku, kiedy nie ma możliwości kontaktu osobistego z serwisem lub chcą rozwiązać problem bez wychodzenia z domu lub biura.
3. Gdzie i jak zdalny informatyk udziela pomocy?
Pomoc informatyka odbywa się online – możesz to zrobić z dowolnego miejsca! Informatyk poprosi Ciebie o zdalny dostęp do Twojego sprzętu poprzez TeamViewera.
4. W jakich godzinach można uzyskać pomoc helpdesk?
Helpdesk działa 24 godziny na dobę – skontaktuj się z damo w dogodnym momencie.