HELPDESK

POMOC ZDALNA INFORMATYKA

Naprawa komputera bez wychodzenia z domu? Teraz to możliwe! Zdalny informatyk pomoże Ci przy instalacji, konfiguracji, aktualizacji czy ustawieniach bezpieczeństwa. Pomoc informatyczna online jeszcze nigdy nie była tak łatwa! Dzięki usłudze zdalnego informatyka, jesteś w stanie cieszyć się poprawnie działającym sprzętem bez wychodzenia z domu!

Naprawa bez wychodzenia z domu? To możliwe!

Dostęp w każdy dzień
tygodnia przez 24 godziny

Nielimitowany
czas konsultacji

Gwarancja rozwiązania problemu*

*W przypadku nie rozwiązania problemu zdalnie, kod pozostaje aktywny i można ponownie skorzystać z usługi. Szczegóły w regulaminie.

Jak działa Zdalny Informatyk?

KUP wybrany pakiet Helpdesk w sklepie online lub w Salonie

Zadzwoń na nr
+48 22 122 86 05
lub napisz e-mail z opisem
problemu na adres
wsparcie@komputronik.pl

Czekaj na kontakt serwisanta (tel. lub drogą e-mail), który poprosi Cię o podanie kodu wsparcia, który otrzymasz wraz z zamówieniem

Jeśli zajdzie potrzeba,
serwisant poprosi Ciebie
o zainstalowanie TeamViewera
POBIERZ na Windows
POBIERZ na MacOS

Kiedy warto wybrać pomoc Zdalnego Informatyka?

Pomoc w HARDWARE


Urządzenia MICROSOFT

aktualizacja systemów Windows optymalizacja i czyszczenie systemu operacyjnego instalacja i konfiguracja pakietu Microsoft Office lub Libre Office aktualizacja i instalacja sterowników wsparcie merytoryczne w obsłudze programów optymalizacja dysku twardego


Urządzenia APPLE

aktualizacja i konfiguracja systemów iOS, OSX instalacja i deinstalacja oprogramowania optymalizacja i czyszczenie systemu wsparcie podczas awarii mechanicznych sprzętu wsparcie podczas awarii mechanicznych sprzętu konfiguracja Apple ID i AppStore


Usługi HARDWARE

zdalna diagnoza wadliwie działającego urządzenia instalacja sterowników podłączenie drukarki / skanera zdalna konfiguracja urządzeń wsparcie w rozwiązywaniu usterek technicznych czyszczenie i optymalizacja komputera

Pomoc w SOFTWARE


Usługi SIEĆ i INTERNET

konfiguracja routera konfiguracja połączenia FTP konfiguracja Access Point konfiguracja i instalacja systemów CMS wsparcie przy wyborze i konfiguracji hostingu zakup i konfiguracja domen diagnostyka sieci LAN


BEZPIECZEŃSTWO IT

archiwizacja haseł i dostępów instalacja, konfiguracja i szkolenie z usług chmurowych instalacja i konfiguracja oprogramowania antywirusowego usuwanie wirusów tworzenie kopii zapasowej danych przywrócenie danych z kopii zapasowej weryfikacja licencji oprogramowania weryfikacja podejrzanych plików i wiadomości

Dlaczego warto skorzystać ze zdalnego serwisu komputerowego?

Szybka rekcja na problem
Zdalni informatycy pracują w czasie rzeczywistym, co oznacza, że mogą szybko zareagować na problemy zgłaszane przez użytkowników. Dzięki temu, czas oczekiwania na rozwiązanie problemu jest znacznie krótszy niż w przypadku tradycyjnej pomocy technicznej.

Wygodna komunikacja
Zdalny informatyk może komunikować się poprzez różne kanały, takie jak czat, e-mail czy telefon.

Szeroki zakres usług
Pomoc informatyczna może obejmować szeroki zakres usług, w tym instalację i konfigurację oprogramowania, rozwiązywanie problemów z siecią czy sprzętem, a także szkolenia z zakresu obsługi różnego rodzaju urządzeń elektronicznych.

Skuteczność rozwiązywania problemów
Nasi specjaliści posiadają wiedzę i doświadczenie w rozwiązywaniu różnego rodzaju problemów związanych z urządzeniami elektronicznymi

Oszczędność czasu i kosztów
Pomoc zdalna pozwala uniknąć konieczności wizyty serwisie – to oszczędność czasu i kosztów związanych z dojazdem.

Najczęściej zadawane pytania

1. Czym zajmuje się helpdesk?

Helpdesk to pomoc informatyka przez Internet lub inne urządzenia online. Zdalny serwis komputerowy zajmuje się rozwiązywaniem problemów związanych z oprogramowaniem lub sprzętem. Nasi informatycy pomogą Tobie w diagnozowaniu problemów ze sprzętem, udzielą odpowiedzi na pytania czy naprawią sprzęt zdalnie.

2. Dla kogo jest usługa helpdesk zdalny informatyk?

Każdy, kto potrzebuje wsparcia i pomocy w rozwiązywaniu problemów technicznych ze sprzętem lub jego oprogramowaniem może skorzystać z pomocy informatycznej online. Pomoc zdalna jest przydatna w przypadku, kiedy nie ma możliwości kontaktu osobistego z serwisem lub chcą rozwiązać problem bez wychodzenia z domu lub biura.

3. Gdzie i jak zdalny informatyk udziela pomocy?

Pomoc informatyka odbywa się online – możesz to zrobić z dowolnego miejsca! Informatyk poprosi Ciebie o zdalny dostęp do Twojego sprzętu poprzez TeamViewera.

4. W jakich godzinach można uzyskać pomoc helpdesk?

Helpdesk działa 24 godziny na dobę – skontaktuj się z damo w dogodnym momencie.