Zobaczysz,
że Ci się spodoba
Płać tylko za korzystanie,
nie za wartość sprzętu!

Wynajmujesz – oszczędzasz
Dlaczego Subskrypcja jest dla Ciebie?
Jakie produkty możesz mieć w subskrypcji?






Szukasz czegoś innego?
W Komputronik przy subskrypcji dowolnego sprzętu w cenie dostajesz pakiet SafeUp, żeby móc w pełni cieszyć się nowym sprzętem!
Rozszerz do pakietu SafeUp+ i zyskaj jeszcze więcej!
Przyjdź do najbliższego Salonu Komputronik, znajdziemy sprzęt dla Ciebie!
Adresy salonówSkontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy, odezwiemy się do Ciebie!
Formularz WSZYSTKIE PRODUKTYW SUBSKRYPCJI SPRAWDŹ WSZYSTKIE PRODUKTY
W SUBSKRYPCJI SPRAWDŹ Skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy Formularz
Zakresy pakietów ochronnych:
ZAKRES SAFEUP
(zawarty w czynszu najmu)
(zawarty w czynszu najmu)
ZAKRES SAFEUP+
(dodatkowa usługa)
(dodatkowa usługa)
Zestaw PC
Bezpłatna diagnoza problemu w salonie oraz serwisie i wycenę kosztów naprawy. Odbiór door-2-door i naprawa w 72 godziny.
Naprawa uszkodzeń portów USB / HDMI/ DP, kontakt ze Zdalnym Informatykiem i Konfiguracja Premium.
Monitory
Bezpłatna diagnoza problemu w salonie oraz transport do serwisu.
Bezpłatna diagnoza i wycena kosztów naprawy w serwisie, naprawa zbitego ekranu i uszkodzenia portów USB / HDMI / DP.
Laptopy
Bezpłatna diagnoza problemu w salonie oraz serwisie i wycena kosztów naprawy. Transport do serwisu i naprawa zbitego ekranu.
Naprawa uszkodzeń portu zasilania, kontakt ze Zdalnym Informatykiem oraz Konfiguracja Premium.
Tablety
Folia ochronna z montażem, bezpłatną diagnozę problemu w salonie oraz transport do serwisu i naprawę zbitego ekranu.
Rozszerzenie pakietu ochronnego o bezpłatną diagnozę i wycenę kosztów naprawy w serwisie. Dodatkowo naprawa zbitego tyłu urządzenia.
Smartfony
Bezpłatna diagnoza problemu w salonie oraz transport do serwisu. Zabezpieczenie folią ochronną i naprawę zbitego ekranu.
Bezpłatna diagnoza i wycena kosztów naprawy w serwisie oraz konfiguracja i naprawa zbitego tyłu urządzenia (z wykluczeniem aparatów).
Smartwatche
Naprawa zbitego ekranu, bezpłatna diagnozę problemu w salonie oraz transport do serwisu. Zabezpieczenie folią ochronną.
Bezpłatna diagnoza i wycena kosztów naprawy w serwisie oraz konfiguracja.