Weź suba!
Wynajmuj, nie kupuj!
#co roku najnowszy model!
#stała kwota wynajmu!
Skorzystaj z usług wynajmu smartfonów, laptopów, konsol, zegarków i wielu innych produktów w Komputronik!
ZOBACZ WSZYSTKIE PRODUKTYWynajem? To proste! Weź w trzech krokach!
Komputronik!Przyjdź do sklepu i poinformuj sprzedawcę, że chcesz sfinalizować lub złożyć zamówienie z usługą WeźSuba.
i odbierz produkt.
Zyskasz!
Szukasz czegoś innego?
W Komputronik przy subskrypcji dowolnego sprzętu w cenie dostajesz pakiet SafeUp,
żeby móc w pełni cieszyć się nowym sprzętem!
Rozszerz do pakietu SafeUp+ i zyskaj jeszcze więcej!
Przyjdź do najbliższego Salonu Komputronik, znajdziemy sprzęt dla Ciebie!
Adresy salonówSkontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy, odezwiemy się do Ciebie!
Formularz WSZYSTKIE PRODUKTYW SUBSKRYPCJI SPRAWDŹ WSZYSTKIE PRODUKTY
W SUBSKRYPCJI SPRAWDŹ Skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy Formularz
Zakresy pakietów ochronnych:
Aby zobaczyć treść całej tabeli, przewiń ją w lewo.
(zawarty w czynszu najmu)
(dodatkowa usługa)
kosztów naprawy.
kosztów naprawy.
Najczęściej zadawane pytania
1. Czym jest usługa Subskrypcji?
Umożliwia ona długoterminowy wynajem sprzętu na zasadach abonamentu. Wynajem finansowany jest kredytem 0% (bez odsetek, bez prowizji, RRSO 0%), którego udziela Alior Bank. Subskrypcja obsługiwana jest bezpośrednio przez firmę Rent Up Europe S.A. przy współpracy z Komputronik S. A., który pełni rolę dostawcy sprzętu.
2. Kto może skorzystać z usługi Subskrypcji?
Wynająć sprzęt mogą wszystkie osoby, które ukończyły 18 rok życia i posiadają ważny dowód osobisty od maja 2024.
3. Gdzie mogę skorzystać z usługi Subskrypcji?
Umowę najmu sprzętu zawrzesz w wybranych Salonach Komputronik.
4. Jakie produkty mogę subskrybować?
W ofercie Subskrypcji dostępne są takie produkty jak telefony, tablety, laptopy, komputery stacjonarne i smartwatche. Szczegółową ofertę poznasz w wybranych Salonach Komputronik.
5. Z czym wiąże się i ile trwa proces zawarcia umowy najmu?
Proces jest analogiczny do umów kredytowych i ratalnych. Wszystko dzieje się „od ręki” w Salonie i trwa ok. 15 minut.
6. Czy mogę wymienić urządzenie w trakcie trwania umowy?
Nie, dopiero po jej zakończeniu. Producenci przeważnie wypuszczają nowe generacje właśnie po 12 miesiącach, więc co roku można mieć najnowszy sprzęt.
7. Co zrobić, jeżeli sprzęt zostanie skradziony?
Należy poinformować o tym firmę Rent Up Europe oraz policję w przeciągu 2 dni od zdarzenia. Dalsze kroki zostaną przekazane po kontakcie.
8. Co w przypadku, gdy sprzęt ulegnie uszkodzeniu?
Każdy sprzęt jest na gwarancji, a dodatkowo każdy jest objęty podstawowym pakietem ochronnym Safeup, a za dodatkową opłatą miesięczną istnieje możliwość jego rozszerzenia.