Ochrona sprzętu – ubezpieczenia
Ochrona sprzętu – ubezpieczenia

Ochrona sprzętu – ubezpieczenia

Zaledwie kilkanaście złotych miesięcznie
zapłacą użytkownicy nowoczesnych technologii za 5 lat spokojnego snu!

Za taką kwotę nasi Klienci mogą za pośrednictwem Komputronik S.A. nabyć ubezpieczenie Gwarancja Beztroski jednego z naszych dostawców: Allianz WorldWide Partners P&C S.A. lub STU ERGO Hestia. Zakres ochrony, jak i wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczycieli opisują warunki ubezpieczenia, do których odnośniki znajdują się poniżej.

Dzięki Gwarancji Beztroski zyskają możliwość bezpłatnej naprawy lub wymiany sprzętu nawet w ciągu 5 lat od zakupu. Co ważne, umożliwia ona ochronę w znacznie szerszym zakresie niż producenci urządzeń. Gwarancja Beztroski chroni nie tylko w przypadku awarii urządzeń, lecz również kradzieży z włamaniem, uszkodzeń spowodowanych przez przepięcia w sieci energetycznej, a także nieprzewidzianych wypadków losowych. W rezultacie przypadkowe zalanie notebooka kawą, zapiaszczenie lustrzanki podczas zabaw na plaży czy spalenie płyty głównej nie będzie już wiązać się ze znacznymi wydatkami.

Dzięki Gwarancji Beztroski klienci Komputronik S.A. przez wyjątkowo długi czas będą cieszyć się fachową, bezpłatną pomocą w sytuacjach, które spędzają sen z powiek każdemu posiadaczowi cennego sprzętu.

Informacje podstawowe

Bezpieczeństwo na lata zapewniają specjalne pakiety ubezpieczeniowe:

Gwarancja Beztroski – AWP P&C S.A
Gwarancja Beztroski – STU ERGO Hestia

Pakiet Gwarancja Beztroski obejmuje:

  • pełną ochronę sprzętu nawet na 5 lat za kilkanaście złotych miesięcznie,
  • natychmiastową pomoc w nieprzewidzianych sytuacjach, jak: przypadkowe zalanie kawą laptopa, zapiaszczenie lustrzanki, uszkodzenie plazmy, spalenie płyty głównej,
  • wymianę uszkodzonego sprzętu, jeśli naprawa nie będzie możliwa,
  • wydanie nowego sprzętu w miejsce skradzionego,
  • doradztwo przy doborze optymalnego wariantu ubezpieczenia,
  • możliwość przeniesienia praw do odszkodowania w przypadku odsprzedania ubezpieczonego sprzętu,
  • minimum formalności,
  • bezpłatny serwis lub wymianę sprzętu po upływie standardowej gwarancji producenta.
  • w przypadku wymiany sprzętu na nowy Klient otrzymuje sprzęt objęty nową gwarancją producenta
  • Gwarancja Beztroski obejmuje pokrycie kosztów naprawy sprzętu mimo utraty gwarancji producenta, wynikającej z uszkodzenia sprzętu spowodowanego czynnikami zewnętrznymi, objętymi ochroną ubezpieczeniową

Gwarancja Beztroski obejmuje szereg zdarzeń, takich jak:

  • przypadkowe uszkodzenia w następstwie nieszczęśliwego wypadku
  • przepięcia w sieci energetycznej
  • kradzież z włamaniem lub rabunek

Dla kogo przeznaczona jest ta usługa?

Gwarancja Beztroski przeznaczona jest dla tych, którym nie wystarcza standardowa gwarancja producenta. Dzięki Gwarancji Beztroski nasi Klienci zyskają ochronę i pomoc nawet w bardzo niekomfortowych i nietypowych sytuacjach. Gwarancja Beztroski to rozwiązanie dla klientów, którzy chcą mieć satysfakcję z dokonanego zakupu przez wiele kolejnych lat.

Na czym polega Gwarancja Beztroski?

Gwarancja Beztroski, to polisa ubezpieczeniowa oferująca maksymalną ochronę sprzętu, także po wygaśnięciu gwarancji producenta oraz dodatkową ochronę przed przypadkowymi uszkodzeniami nawet przez 5 lat.

Na czym polega Gwarancja Beztroski?

A. Zakup sprzętu.

  • zaczyna obowiązywać standardowa gwarancja producenta,
  • zaczyna obowiązywać ochrona Gwarancja Beztroski: sprzęt jest już także chroniony od przypadkowego uszkodzenia, od uszkodzenia spowodowanego przez przepięcia w sieci energetycznej, od kradzieży z włamaniem lub rabunkiem.

B. Wygaśnięcie gwarancji producenta, start ochrony przedłużonej.

  • kończy się gwarancja producenta,
  • zaczyna obowiązywać Gwarancja Beztroski, która zastępuje gwarancję producenta,
  • Nadal obowiązuje ochrona Gwarancja Beztroski: sprzęt jest chroniony od przypadkowego uszkodzenia, od uszkodzenia spowodowanego przez przepięcia w sieci energetycznej, od kradzieży z włamaniem lub rabunkiem.

C. Wygaśnięcie Gwarancji Beztroski.

  • kończy się ochrona Gwarancja Beztroski.

Pytania i odpowiedzi

Jaki jest koszt Gwarancji Beztroski?

Cena Gwarancji Beztroski zależy od wartości sprzętu oraz czasu trwania dodatkowej ochrony. O szczegóły zapytaj handlowca w salonie Komputronik, bądź zadzwoń na infolinię: 801 566 788 lub 61 668 00 07.

Czy mogę zakupić Gwarancję Beztroski kilka dni/tygodni po zakupie sprzętu?

W wariancie podstawowym (przedłużona gwarancja) ochronę można uzyskać do 30 dni od dnia zakupu, w wariancie rozszerzonym – jedynie w momencie zakupu sprzętu.

Jak wygląda procedura w razie przypadkowego zniszczenia lub awarii sprzętu?

Procedura w ramach Gwarancji Beztroski jest niezwykle prosta. Wystarczy skontaktować się z numerem infolinii dołączonym do certyfikatu Gwarancja Beztroski. Pracownicy Centrum Autoryzacji Szkód podejmą natychmiastowe działania w celu naprawy bądź wymiany sprzętu.

Czy otrzymam nowy sprzęt w razie, gdy egzemplarz objęty ochroną Gwarancja Beztroski nie nadaje się do naprawy?

Tak, zgodnie z ogólnymi warunkami ubezpieczenia dołączonymi do certyfikatu. Jeżeli naprawa sprzętu nie będzie możliwa Gwarancja Beztroski zapewnia wymianę sprzętu na identyczny model tej samej marki. W przypadku, gdyby nie była możliwa wymiana na identyczny sprzęt, Klient otrzyma produkt o tych samych lub zbliżonych parametrach oraz funkcjonalności. Jeżeli w sklepie nie występuje produkt o zbliżonych parametrach i funkcjonalności, Klient ma możliwość podania parametrów najbardziej dla niego istotnych.

Działania w przypadku podejrzenia awarii lub uszkodzenia sprzętu:

Upewnij się:

  • czy sprzęt został właściwie podłączony zgodnie z instrukcją obsługi sprzętu,
  • czy sprzęt nie posiada usterek możliwych do samodzielnego naprawienia, spowodowanych przez np. zanieczyszczenie sprzętu, przepalenie lub wyczerpanie baterii.

Po stwierdzeniu wystąpienia awarii lub uszkodzenia przygotuj:

  • Certyfikat Gwarancja Beztroski,
  • dowód zakupu sprzętu,
  • gwarancję producenta.

Skontaktuj się w celu uzyskania odpowiedzi na pytania dotyczące Ogólnych Warunków Ubezpieczenia oraz likwidacji szkód:

  • w przypadku Gwarancja Beztroski – STU ERGO Hestia
    Centrum Autoryzacji Szkód – tel. (58) 762-76-76,
  • w przypadku Gwarancja Beztroski – Allianz WorldWide Partners P&C S.A.
    Centrum Operacyjne – Mondial Assistance Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-672),
    przy ul. Domaniewskiej 50B – tel. (0 22) 563 11 11.

Czy utracę prawo do gwarancji, w sytuacji wymiany sprzętu na nowy przez Ubezpieczyciela?

W tej sytuacji Klientowi przysługuje prawo do gwarancji analogicznie, jak przy zakupie nowego sprzętu.

Dowiedz się więcej

Szczegółowe warunki ochrony ubezpieczeniowej:

Gwarancja Beztroski – AWP P&C S.A.
Gwarancja Beztroski – STU ERGO Hestia

Zapytaj handlowca:

Zobacz listę salonów Komputronik oferujących Gwarancję Beztroski.
Zadzwoń na infolinię: 61 668 00 07.

Specjaliści Komputronik SA chętnie doradzą, który wariant ochrony Gwarancji Beztroski będzie dla Państwa najbardziej korzystny!