Zwroty

Zakup to nie zawsze łatwa decyzja. Rozumiemy, że z jakichś względów możesz zmienić zdanie. Może zdarzyć się, że produkt nie spełnia Twoich wymagań. Dlatego mamy proste zasady dokonywania zwrotów.

Zwrot towaru zakupionego przez konsumenta

Jeśli dokonałeś zakupu przez Internet, telefon lub e-mail – masz możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Całą procedurę zwrotu znajdziesz poniżej.

Pamiętaj!!! Zwrot dotyczy wyłącznie umów zawartych
na odległość przez konsumentów.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

  • Możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
  • Pobierz i wypełnij formularz odstąpienia.
  • Prześlij do nas wypełniony formularz wraz z towarem lub dostarcz go do dowolnego salonu należącego do Komputronik S.A. – lista salonów tutaj. Salony Komputronik opisane są jako „Salon firmowy”.
    W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość dotyczącej produktów wielkogabarytowych (dostarczanych na palecie), ich zwrotu można dokonać poprzez odesłanie do magazynu zwrotów lub osobiście w Salonie Outlet w Komornikach – link tutaj
  • Koszty przesyłki pozostają po Twojej stronie. Koszt zakupu zwrócimy w tej samej formie w jaki dokonałeś płatności wcześniej.

W jakim przypadku nie możesz dokonać zwrotu towaru?

  • Ze względów ochrony zdrowia, oraz ze względów higienicznych, nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów higienicznych, w szczególności takich jak słuchawki douszne i dokanałowe, golarki, trymery, depilatory, maseczki higieniczne, irygatory, frezarki do paznokci oraz innych produktów mających bezpośredni kontakt ze skórą.
  • Wersji cyfrowych oprogramowania.
  • Oprogramowania, nagrań audio i wideo w otwartym opakowaniu.

Jak przygotować towar do zwrotu?

Spakuj i zabezpiecz towar.
Dołącz do produktu formularz odstąpienia.
Dobrze zamknij paczkę.
Oznacz paczkę numerem RMZ.
To przyspieszy procedurę.
Wyślij paczkę na adres zwrotów.
Czekaj na zwrot środków.

Zwrot towaru zakupionego przez niekonsumenta (firmę, instytucję)

Jeśli dokonałeś zakupu jako niekonsument, czyli na firmę, instytucję lub w celach związanych z działalnością gospodarczą lub zarobkową, masz możliwość zwrotu produktu zgodnie z regulaminem zwrotów dla podmiotów gospodarczych. Całą procedurę zwrotu znajdziesz poniżej.

Pamiętaj!!! Ta sekcja dotyczy wyłącznie umów zawartych
przez podmioty inne niż konsument.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

W jakim przypadku nie możesz dokonać zwrotu towaru?

  • Jeśli produkt został przygotowany na Twoje życzenie (np. zestaw komputerowy).
  • Nie przyjmujemy otwartych produktów higienicznych.
  • Wersji cyfrowych oprogramowania.
  • Oprogramowania, nagrań audio i wideo w otwartym opakowaniu.

Jak przygotować towar do zwrotu?

Spakuj i zabezpiecz towar.
Dołącz do produktu formularz odstąpienia.
Dobrze zamknij paczkę.
Oznacz paczkę numerem RMZ.
To przyspieszy procedurę.
Wyślij paczkę na adres zwrotów.
Czekaj na zwrot środków.

Adres do wysyłki paczki ze zwrotem

Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu zakupionego towaru. Nie przyjmujemy więc przesyłek za pobraniem. Zwracany towar prześlij na poniższy adres. Pamiętaj o dopiskach:

Magazyn Centralny – zwroty, brama 16
Komputronik S.A.
ul. Krzysztofa Kolumba 8
62-052 Komorniki

Konsumenci – Pobierz gotową etykietę.

Niekonsumenci – Pobierz gotową etykietę.

Najważniejsze pytania

Jak zwrócić towar kupiony w sklepie internetowym?

By zwrócić towar zakupiony na konsumenta w sklepie internetowym (zakup na odległość) prosimy o wypełnienie odstąpienia od umowy na piśmie i wysłanie go nam listownie oraz mailowo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Od wysłania zgłoszenia na piśmie klient ma maksymalnie 14 dni na zwrot towaru. Towar wysyłany jest na koszt klienta na adres podany poniżej:

Magazyn centralny – zwroty
Komputronik S.A.
ul. Krzysztofa Kolumba 8
62-052 Komorniki

Zwrot towaru w salonie Komputronik?

Odstąpienie od umowy (zwrot) dotyczy tylko zakupów konsumenckich na odległość. Zwrot towaru zakupionego bezpośrednio w sklepie stacjonarnym rozpatrywany jest indywidualnie i decyzja podejmowana jest przez sprzedawcę.
Produkty zakupione w sklepie internetowym (z wyłączeniem produktów wielkogabarytowych) powinny zostać odesłane do magazynu zwrotów lub można dokonać ich zwrotu w dowolnym salonie należącym do Komputronik S.A. Lista salonów: tutaj. Salony Komputronik opisane są jako „Salon firmowy”.
W przypadku produktów wielkogabarytowych (dostarczanych na palecie) ich zwrotu można dokonać poprzez odesłanie do magazynu zwrotów lub osobiście w naszym salonie Outlet w Komornikach – link do salonu tutaj.
Z uwagi na konieczność weryfikacji zwrotu, rozliczenie może nie nastąpić bezpośrednio w placówce, niemniej dołożymy staranności by nastąpiło to jak najszybciej.

Zwrot towaru kupionego przez niekonsumenta (np. firmę)?

Odstąpienie od umowy (zwrot) dotyczy tylko zakupów konsumenckich na odległość. Zwrot towaru zakupionego przez podmiot gospodarczy rozpatrywany jest indywidualnie i decyzja podejmowana jest przez sprzedawcę.

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Formularz zwrotu dostępny jest na naszej stronie internetowej w zakładce POMOC / ZWROTY, oraz jest również dołączany do paczek wraz z dokumentem sprzedaży. Dotyczy to oczywiście zamówień realizowanych na konsumenta.

Zwrot na konsumenta.

Zdajemy sobie sprawę, iż wybrane i zakupione produkty nie zawsze spełniają oczekiwania. Zgodnie z ustawą z dnia 30.05.2014 konsumenci mają prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny i ponoszenia dodatkowych kosztów w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu. W celu zwrotu produktu zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami tutaj.

Zwrot towaru za pobraniem.

Sklep nie honoruje i nie przyjmuje paczek wysyłanych „za pobraniem” (opłacanych przy odbiorze). Zwrot towarów odbywa się na koszt konsumenta.

Jaki jest termin zwrotu towaru?

Termin na zwrot towaru wynosi maksymalnie 14 dni od daty dostarczenia pisemnego odstąpienia od umowy.

Zwrot towaru a raty?

Produkty zakupione na raty również podlegają możliwości zwrotu. Odstąpienie od umowy należy zgłosić w terminie 14 dni od daty zakupu i niezwłocznie zwrócić zakupiony towar do sprzedawcy.

W przypadku odstąpienia całościowego – zwrot wszystkich produktów z zamówienia. Oprócz zgłoszenia odstąpienia do sprzedawcy, należy również w terminie 14 dni od zakupu zgłosić odstąpienie od umowy kredytowej do banku. Po otrzymaniu towaru i pozytywnej weryfikacji, zostanie wystawiona korekta faktury. Dokument zostanie przesłany na podany w formularzu adres e-mail, natomiast środki zostaną zwrócone do banku, od którego sprzedawca otrzymał wpłatę.

W przypadku odstąpienia częściowego – zwrot części produktów z zamówienia. Po weryfikacji zwróconego towaru zostanie wystawiona korekta faktury. Dokument zostanie przekazany na podany adres e-mail. Następnie sprzedawca skontaktuje się z bankiem, z którym została zawarta umowa ratalna, w celu rozliczenia zwrotu. Bank skontaktuje się z kupującym w celu zawarcia aneksu do umowy (z uwagi na pomniejszenie kwoty do spłaty).