Zwroty

  • Jak zwrócić towar
    Zwroty

    Zwrot towaru przez konsumenta - podstawowe informacje:

    • Zwrot (odstąpienie od umowy zawartej na odległość) dotyczy tylko i wyłącznie KONSUMENTÓW
    • Do zwrotu konieczne jest wypełnienie odstąpienia na piśmie i wysłanie go nam w terminie do 14 dni od otrzymania paczki.
    • Zwrot możliwy jest tylko dla umów zawartych na odległość.
    • Od wysłania zgłoszenia na PIŚMIE masz maksymalnie 14 dni na zwrot towaru.
    • Towar wysyłasz do nas na swój koszt.
    • Kiedy nie można zwrócić towaru:
      • Towaru, który został przez nas przerobiony na Twoje życzenie (np. zestawy komputerowe wg specyfikacji klienta)
      • Otwartych produktów higienicznych, jak maszynki do golenia, depilatory
      • Otwarte oprogramowanie, nagrania audio i wideo
      • Wersji cyfrowych oprogramowania sprzedawanych i dostarczanych drogą cyfrową.
    • JAK ZWRÓCIĆ:

    • Prosimy paczkę oznaczyć numerem RMZ, to ułatwi nam jej odnalezienie wśród innych paczek.
    • Gotową etykietę RMZ i formularz zwrotu otrzymałeś razem z fakturą zakupu (dla faktur elektronicznych prosimy o wydrukowanie formularza i etykiety)

      Formularz zwrotu uzupełnij, podpisz i dołącz do przesyłki. Etykietę naklej na zabezpieczoną paczkę.

      lub jeśli zagubiłeś formularz, możesz skorzystać z formularza elektronicznego:

      Formularz elektroniczny numeru RMZ do uzupełnienia i wydrukowania
      (Zawiera formularz odstąpienia)

    • Następnie:
    • Więcej w: Regulamin Sklepu internetowego
  • Adres wysyłki paczki ze zwrotem
    Magazyn centralny - zwroty:
    Komputronik S.A.
    ul. Krzysztofa Kolumba 8,
    62-052 Komorniki