Zwroty
Zakup to nie zawsze łatwa decyzja. Rozumiemy, że z jakichś względów możesz zmienić zdanie. Może zdarzyć się, że produkt nie spełnia Twoich wymagań. Dlatego mamy proste zasady dokonywania zwrotów.
Zwrot towaru zakupionego przez konsumenta
Jeśli dokonałeś zakupu przez Internet, telefon lub e-mail – masz możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Całą procedurę zwrotu znajdziesz poniżej.
na odległość przez konsumentów.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu:
- Możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
- Pobierz i wypełnij formularz odstąpienia.
- Prześlij do nas wypełniony formularz wraz z towarem lub dostarcz go do dowolnego salonu należącego do Komputronik S.A. – lista salonów tutaj. Salony Komputronik opisane są jako „Salon firmowy”.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość dotyczącej produktów wielkogabarytowych (dostarczanych na palecie), ich zwrotu można dokonać poprzez odesłanie do magazynu zwrotów lub osobiście w Salonie Outlet w Komornikach – link tutaj - Koszty przesyłki pozostają po Twojej stronie. Koszt zakupu zwrócimy w tej samej formie w jaki dokonałeś płatności wcześniej.
W jakim przypadku nie możesz dokonać zwrotu towaru?
- Ze względów ochrony zdrowia, oraz ze względów higienicznych, nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów higienicznych, w szczególności takich jak słuchawki douszne i dokanałowe, golarki, trymery, depilatory, maseczki higieniczne, irygatory, frezarki do paznokci oraz innych produktów mających bezpośredni kontakt ze skórą.
- Wersji cyfrowych oprogramowania.
- Oprogramowania, nagrań audio i wideo w otwartym opakowaniu.
Jak przygotować towar do zwrotu?
To przyspieszy procedurę.
Zwrot towaru zakupionego przez niekonsumenta (firmę, instytucję)
Jeśli dokonałeś zakupu jako niekonsument, czyli na firmę, instytucję lub w celach związanych z działalnością gospodarczą lub zarobkową, masz możliwość zwrotu produktu zgodnie z regulaminem zwrotów dla podmiotów gospodarczych. Całą procedurę zwrotu znajdziesz poniżej.
przez podmioty inne niż konsument.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu:
- Zapoznaj się z regulaminem zwrotów dla podmiotów gospodarczych REGULAMIN ZWROTÓW DLA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH
- Wypełnij Formularz zwrotu Formularz elektroniczny numeru RMZ do uzupełnienia i wydrukowania.
- Czekaj na decyzję. Informację w tej sprawie otrzymasz na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.
- Prześlij do nas wypełniony formularz wraz z towarem.
- Koszty przesyłki pozostają po Twojej stronie. Koszt zakupu zwrócimy w formie przelewu.
W jakim przypadku nie możesz dokonać zwrotu towaru?
- Jeśli produkt został przygotowany na Twoje życzenie (np. zestaw komputerowy).
- Nie przyjmujemy otwartych produktów higienicznych.
- Wersji cyfrowych oprogramowania.
- Oprogramowania, nagrań audio i wideo w otwartym opakowaniu.
Jak przygotować towar do zwrotu?
To przyspieszy procedurę.
Adres do wysyłki paczki ze zwrotem
Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu zakupionego towaru. Nie przyjmujemy więc przesyłek za pobraniem. Zwracany towar prześlij na poniższy adres. Pamiętaj o dopiskach:
Magazyn Centralny – zwroty, brama 16
Komputronik S.A.
ul. Krzysztofa Kolumba 8
62-052 Komorniki
Najważniejsze pytania
Jak zwrócić towar kupiony w sklepie internetowym?
Magazyn centralny – zwroty
Komputronik S.A.
ul. Krzysztofa Kolumba 8
62-052 Komorniki
Zwrot towaru w salonie Komputronik?
Produkty zakupione w sklepie internetowym (z wyłączeniem produktów wielkogabarytowych) powinny zostać odesłane do magazynu zwrotów lub można dokonać ich zwrotu w dowolnym salonie należącym do Komputronik S.A. Lista salonów: tutaj. Salony Komputronik opisane są jako „Salon firmowy”.
W przypadku produktów wielkogabarytowych (dostarczanych na palecie) ich zwrotu można dokonać poprzez odesłanie do magazynu zwrotów lub osobiście w naszym salonie Outlet w Komornikach – link do salonu tutaj.
Z uwagi na konieczność weryfikacji zwrotu, rozliczenie może nie nastąpić bezpośrednio w placówce, niemniej dołożymy staranności by nastąpiło to jak najszybciej.
Zwrot towaru kupionego przez niekonsumenta (np. firmę)?
Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Zwrot na konsumenta.
Zwrot towaru za pobraniem.
Jaki jest termin zwrotu towaru?
Zwrot towaru a raty?
W przypadku odstąpienia całościowego – zwrot wszystkich produktów z zamówienia. Oprócz zgłoszenia odstąpienia do sprzedawcy, należy również w terminie 14 dni od zakupu zgłosić odstąpienie od umowy kredytowej do banku. Po otrzymaniu towaru i pozytywnej weryfikacji, zostanie wystawiona korekta faktury. Dokument zostanie przesłany na podany w formularzu adres e-mail, natomiast środki zostaną zwrócone do banku, od którego sprzedawca otrzymał wpłatę.
W przypadku odstąpienia częściowego – zwrot części produktów z zamówienia. Po weryfikacji zwróconego towaru zostanie wystawiona korekta faktury. Dokument zostanie przekazany na podany adres e-mail. Następnie sprzedawca skontaktuje się z bankiem, z którym została zawarta umowa ratalna, w celu rozliczenia zwrotu. Bank skontaktuje się z kupującym w celu zawarcia aneksu do umowy (z uwagi na pomniejszenie kwoty do spłaty).