Logowanie i rejestracja

  • Logowanie
    Użytkownicy, którzy posiadają już konto, mogą od razu skorzystać z opcji logowania (przycisk "Logowanie" znajduje się w prawym górnym rogu).
  • Odzyskiwanie hasła
    W przypadku gdy zapomniałeś hasła do swojego konta w sklepie internetowym, możesz je odzyskać.
    Poniższe kroki poprowadzą Cię przez proces.
    1. Kliknij w przycisk "Logowanie" i dalej w link "Odzyskaj hasło"
    2. W celu otrzymania nowego hasła do konta, wpisz swój adres e-mail oraz kliknij w pole "Nie jestem robotem"
    3. Link do formularza przywracania hasła zostanie przesłany na podany e-mail
  • Rejestracja
    Chcąc dokonać zakupu w sklepie internetowym mają Państwo możliwość zakupów jako użytkownik zarejestrowany lub niezarejestrowany (ograniczony dostęp do historii zamówień).
    Aby założyć konto, należy skorzystać z przycisku "Rejestracja", który znajduje się w górnej części strony i wypełnić formularz podając adres e-mail oraz dwukrotnie hasło.

    Po poprawnym wypełnieniu danych i ich zatwierdzeniu (przycisk "Załóż konto"), konto automatycznie staje się aktywne i zostaniesz automatycznie zalogowany do sklepu.
    Możliwe jest też skorzystanie z założenia konta za pomocą logowania przez Facebook lub Google+.

    Korzyści wynikające z założenia konta

    • możliwość śledzenia aktualnego statusu złożonego zamówienia
    • dostęp do historii zamówień
    • możliwość otrzymywania kodów promocyjnych
    • dostęp do promocji tworzonych specjalnie dla Ciebie
    • dostosowanie wybranych funkcji sklepu do upodobań
    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i udziału w promocjach i konkursach
    • łatwe komentowanie i ocenianie produktów
  • Zasady dodawania opinii do produktu
    • akceptowane są wyłącznie komentarze dotyczące cech danego produktu - obiektywna ocena zalet jak i wad tego produktu;
    • preferowane są komentarze zwięzłe, czytelne i nie przekraczające 1000 znaków;
    • do każdego produktu można zamieścić jeden komentarz, w związku z czym powinien on odnosić się do produktu, a nie do statusu zamówienia czy płatności;
    • nie są akceptowane komentarze dotyczące doświadczeń osób trzecich, np. „mój kolega ma ten monitor i jest bardzo zadowolony” itp.;
    • nie są akceptowane wpisy oceniające jedynie walory cenowe danego produktu, np. „Za X zł nie opłaca się kupować tego Y produktu”. Cena produktu jest czynnikiem zmiennym, w związku z czym w przyszłości komentarz może wprowadzić w błąd użytkownika;
    • nie są akceptowane komentarze zawierające adresy e-mail, adresy do stron WWW itp.;
    • nie są akceptowane wpisy komentujące inny komentarz, np. „Ten gość, który to napisał na niczym się nie zna...” itp.;
    • nie są akceptowane komentarze z pytaniami dotyczącymi produktów, np. „Kupiłem ten monitor, fajny, ale widzę dwie poziomie nitki na ekranie. Mógłby mi ktoś powiedzieć czy to wada?”. Odpowiedzi na tego typu pytania można uzyskać w Centrum Obsługi Klienta;
    • nie są akceptowane komentarze zawierające wulgaryzmy, treści obraźliwe dla osób trzecich itp.