< powrót
Dostawa
Dokładamy wszelkich starań, by produkty zamówione w naszym sklepie dotarły do odbiorców jak najszybciej i w dogodnym terminie. W trosce o wygodę i zadowolenie naszych Klientów oferujemy szereg opcji odbioru i dostawy towaru.
Koszty dostawy
Produkty zamówione w naszym sklepie możesz odebrać osobiście w wybranym salonie Komputronik. Znajdź najbliższy sklep tutaj.
Od wysyłki od nas do dotarcia do paczkomatu paczka podróżuje 1-2dni. Produkty zamówione w naszym sklepie możesz odebrać w wybranym paczkomacie InPost, dostępnym 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Twoja przesyłka, którą kurier umieści w dedykowanej skrytce, będzie tam czekać 48 godzin. Po upływie tego czasu paczka trafi do najbliższego oddziału InPost. Paczkomaty obsługują przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 39 x 36 x 62 cm, o wadze do 25 kg.
https://inpost.pl/sledzenie-przesylekProdukty zamówione w naszym sklepie możesz otrzymać nawet tego samego dnia, w którym został dokonany zakup. Wybierz termin dostawy, korzystając z 1 z 3 okienek czasowych. Koszt przesyłki jest zbliżony do cen standardowej dostawy kurierskiej. Usługa jest realizowana w Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Łodzi, Krakowie i Katowicach.
https://www.komputronik.pl/lp/turbokurier/Produkty zamówione w naszym sklepie możesz otrzymać za pośrednictwem firmy kurierskiej. Korzystając z poniższej tabeli, wybierz opcję dostawy dopasowaną do Twoich potrzeb.
08:00 – 17:00
08:00 – 12:00
08:00 – 17:00
08:00 – 12:00
bez wniesienia
(odbiór własny)
Produkty zamówione w naszym sklepie możesz odebrać osobiście w wybranym punkcie DHL Parcel.
https://sprawdz.dhl.com.pl/Produkty zamówione w naszym sklepie możemy dostarczyć pod wskazany adres. Oferujemy również usługę wniesienia sprzętu do mieszkania lub innego lokalu użytkowego.
https://www.komputronik.pl/informacje/uslugi/transport-z-wniesieniem/Przesyłki uszkodzone
Pamiętaj, by sprawdzić przesyłkę przed pokwitowaniem odbioru. Jeśli uszkodzenia zostaną zauważone po odebraniu paczki, zgłoś ten fakt firmie kurierskiej. Postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi, stosownie do zaistniałej sytuacji:
Paczka ma widoczne uszkodzenia na opakowaniu
- uszkodzenie opakowania upoważnia Cię do otwarcia paczki w obecności kuriera,
- uszkodzenia zgłoś, wpisując je w protokole szkody (dokument dostępny u kuriera).
niekompletnej!
Paczka bez widocznych uszkodzeń została odebrana, a uszkodzona jest jej zawartość:
- skontaktuj się z firmą kurierską
- umów wizytę kuriera, w którego obecności spiszesz protokół szkody
dochodzenia odszkodowania w procesie reklamacyjnym
Transport z wniesieniem
Produkty zamówione w naszym sklepie możemy dostarczyć w ramach usługi transportu z wniesieniem. Dzięki tej opcji zyskujesz pewność bezpiecznej i sprawnej dostawy zamówionego sprzętu. Nasi dostawcy dowiozą Twoje zamówienie, wniosą, rozpakują i ustawią towar we wskazanym przez Ciebie miejscu. Możesz także oddać im zbędne opakowania i zużyte elektrośmieci.
https://www.komputronik.pl/informacje/uslugi/transport-z-wniesieniem/Darmowa dostawa
Produkty zamówione w naszym sklepie, których łączna wartość przekracza 999 zł, możemy dostarczyć w ramach usługi darmowej dostawy . Oferta nie obejmuje sprzętów kategorii dużego AGD i RTV.
https://www.komputronik.pl/informacje/pomoc/dostawa/Najważniejsze pytania
Jak spisać protokół szkody?
Zachęcamy również do zapoznania się i obejrzenia filmiku, dotyczącego odbioru przesyłki i spisania protokołu szkody.