Dostawa
Dokładamy wszelkich starań, by produkty zamówione w naszym sklepie dotarły do odbiorców jak najszybciej i w dogodnym terminie. W trosce o wygodę i zadowolenie naszych Klientów oferujemy szereg opcji odbioru i dostawy towaru.
Koszty dostawy
Produkty zamówione w naszym sklepie możesz odebrać osobiście w wybranym salonie Komputronik.
Od wysyłki od nas do dotarcia do paczkomatu paczka podróżuje 1-2dni. Produkty zamówione w naszym sklepie możesz odebrać w wybranym paczkomacie InPost, dostępnym 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Twoja przesyłka, którą kurier umieści w dedykowanej skrytce, będzie tam czekać 48 godzin. Po upływie tego czasu paczka trafi do najbliższego oddziału InPost. Paczkomaty obsługują przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 39 x 36 x 62 cm, o wadze do 25 kg.
Produkty zamówione w naszym sklepie możesz otrzymać za pośrednictwem firmy kurierskiej. Korzystając z poniższej tabeli, wybierz opcję dostawy dopasowaną do Twoich potrzeb.
08:00 – 17:00
08:00 – 12:00
08:00 – 17:00
08:00 – 12:00
bez wniesienia
(odbiór własny w automatach paczkowych DHL lub w punktach serwisowych DHL)
Produkty zamówione w naszym sklepie możesz odebrać osobiście w wybranym punkcie DHL POP.
Produkty wielkogabarytowe zamówione w naszym sklepie możemy dostarczyć pod wskazany adres transportem paletowym. Oferujemy również usługę wniesienia takiego sprzętu do mieszkania lub innego lokalu użytkowego.
Przesyłki uszkodzone
Pamiętaj, by sprawdzić przesyłkę przed pokwitowaniem odbioru. Jeśli uszkodzenia zostaną zauważone po odebraniu paczki, zgłoś ten fakt firmie kurierskiej. Postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi, stosownie do zaistniałej sytuacji:
Paczka ma widoczne uszkodzenia na opakowaniu
- uszkodzenie opakowania upoważnia Cię do otwarcia paczki w obecności kuriera,
- uszkodzenia zgłoś, wpisując je w protokole szkody (dokument dostępny u kuriera).
niekompletnej!
Paczka bez widocznych uszkodzeń została odebrana, a uszkodzona jest jej zawartość:
- skontaktuj się z firmą kurierską
- umów wizytę kuriera, w którego obecności spiszesz protokół szkody
dochodzenia odszkodowania w procesie reklamacyjnym
Transport z wniesieniem
Produkty zamówione w naszym sklepie możemy dostarczyć w ramach usługi transportu z wniesieniem. Dzięki tej opcji zyskujesz pewność bezpiecznej i sprawnej dostawy zamówionego sprzętu. Nasi dostawcy dowiozą Twoje zamówienie, wniosą, rozpakują i ustawią towar we wskazanym przez Ciebie miejscu. Możesz także oddać im zbędne opakowania i zużyte elektrośmieci.
Darmowa dostawa
Produkty zamówione w naszym sklepie, których łączna wartość przekracza 999 zł, możemy dostarczyć w ramach usługi darmowej dostawy. Oferta nie obejmuje sprzętów kategorii dużego AGD i RTV.
Produkty z naszej oferty podlegają także czasowym promocjom punktowym na darmowy transport. Wówczas nie obowiązuje łączna wartość zamówienia, a także niektóre produkty wielkogabarytowe także mogą być w opcji darmowej dostawy.
Najważniejsze pytania
Jak spisać protokół szkody?
Zachęcamy również do zapoznania się i obejrzenia filmiku, dotyczącego odbioru przesyłki i spisania protokołu szkody.