Dostawa

Dokładamy wszelkich starań, by produkty zamówione w naszym sklepie dotarły do odbiorców jak najszybciej i w dogodnym terminie. W trosce o wygodę i zadowolenie naszych Klientów oferujemy szereg opcji odbioru i dostawy towaru.

Koszty dostawy

Odbiór osobisty
od 0 zł

Produkty zamówione w naszym sklepie możesz odebrać osobiście w wybranym salonie Komputronik.

Znajdź najbliższy sklep tutaj

InPost
od 9,90 zł

Od wysyłki od nas do dotarcia do paczkomatu paczka podróżuje 1-2dni. Produkty zamówione w naszym sklepie możesz odebrać w wybranym paczkomacie InPost, dostępnym 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Twoja przesyłka, którą kurier umieści w dedykowanej skrytce, będzie tam czekać 48 godzin. Po upływie tego czasu paczka trafi do najbliższego oddziału InPost. Paczkomaty obsługują przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 39 x 36 x 62 cm, o wadze do 25 kg.

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Kurier

Produkty zamówione w naszym sklepie możesz otrzymać za pośrednictwem firmy kurierskiej. Korzystając z poniższej tabeli, wybierz opcję dostawy dopasowaną do Twoich potrzeb.

Dostawa ekspresowa
Rano i po południu
08:00 – 17:00
od 24,90 zł
Rano
08:00 – 12:00
od 24,90 zł
Dostawa ekonomiczna
Rano i po południu
08:00 – 17:00
od 9,90 zł
Rano
08:00 – 12:00
od 9,90 zł
Dostawa w sobotę
08:00 – 14:00
od 24,90 zł
Produkty wielkogabarytowe (AGD, RTV)
Transport
bez wniesienia
od 49,90 zł
DHL POP
(odbiór własny w automatach paczkowych DHL lub w punktach serwisowych DHL)
od 9,90 zł

Produkty zamówione w naszym sklepie możesz odebrać osobiście w wybranym punkcie DHL POP.

https://parcelshop.dhl.pl/mapa

Transport z wniesieniem
od 149,90 zł

Produkty wielkogabarytowe zamówione w naszym sklepie możemy dostarczyć pod wskazany adres transportem paletowym. Oferujemy również usługę wniesienia takiego sprzętu do mieszkania lub innego lokalu użytkowego.

Przeczytaj więcej o transporcie z wniesieniem.

Przesyłki uszkodzone

Pamiętaj, by sprawdzić przesyłkę przed pokwitowaniem odbioru. Jeśli uszkodzenia zostaną zauważone po odebraniu paczki, zgłoś ten fakt firmie kurierskiej. Postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi, stosownie do zaistniałej sytuacji:

Paczka ma widoczne uszkodzenia na opakowaniu

  • uszkodzenie opakowania upoważnia Cię do otwarcia paczki w obecności kuriera,
  • uszkodzenia zgłoś, wpisując je w protokole szkody (dokument dostępny u kuriera).
Uszkodzona paczka
Spisanie protokołu z kurierem
Pamiętaj!!! Nie odbieraj przesyłki uszkodzonej lub
niekompletnej!

Paczka bez widocznych uszkodzeń została odebrana, a uszkodzona jest jej zawartość:

  • skontaktuj się z firmą kurierską
  • umów wizytę kuriera, w którego obecności spiszesz protokół szkody
Paczka
Uszkodzony produkt
Kontakt z firmą kurierską
Spisanie protokołu z kurierem
Pamiętaj!!! Kopia protokołu szkody jest podstawą do
dochodzenia odszkodowania w procesie reklamacyjnym

Transport z wniesieniem

Produkty zamówione w naszym sklepie możemy dostarczyć w ramach usługi transportu z wniesieniem. Dzięki tej opcji zyskujesz pewność bezpiecznej i sprawnej dostawy zamówionego sprzętu. Nasi dostawcy dowiozą Twoje zamówienie, wniosą, rozpakują i ustawią towar we wskazanym przez Ciebie miejscu. Możesz także oddać im zbędne opakowania i zużyte elektrośmieci.

Przeczytaj więcej o transporcie z wniesieniem.

Darmowa dostawa

Produkty zamówione w naszym sklepie, których łączna wartość przekracza 999 zł, możemy dostarczyć w ramach usługi darmowej dostawy. Oferta nie obejmuje sprzętów kategorii dużego AGD i RTV.
Produkty z naszej oferty podlegają także czasowym promocjom punktowym na darmowy transport. Wówczas nie obowiązuje łączna wartość zamówienia, a także niektóre produkty wielkogabarytowe także mogą być w opcji darmowej dostawy.

Najważniejsze pytania

Jak spisać protokół szkody?

Protokół szkody można spisać u kuriera dostarczającego paczkę. Jeśli uszkodzenia zostały zauważone po odebraniu przesyłki, należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierską.
Zachęcamy również do zapoznania się i obejrzenia filmiku, dotyczącego odbioru przesyłki i spisania protokołu szkody.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia każdorazowo wskazany jest na karcie produktu przy zdjęciu. Czas realizacji dotyczy samego kompletowania towaru oraz przekazania go do przewoźnika. Czas dostawy zależny jest od wybranego sposobu dostarczenia.

Jak zmienić termin lub formę dostawy?

By dokonać zmiany w formie dostawy, terminie lub zmienić formę płatności zachęcamy do kontaktu z naszym Centrum Obsługi Klienta, z opiekunem wskazanym w mailu lub do wypełnienia formularza kontaktowego dostępnego na stronie komputronik.pl/?layer=askFormi wybranie ścieżki Centrum Obsługi Klienta -> Zamówienia -> Modyfikacja zamówienia