Centrum obsługi Klienta

W Komputronik wyznajemy zasadę, że każdy nasz Klient ma prawo do indywidualnego podejścia. Jeśli masz jakieś pytania lub chciałbyś osobiście porozmawiać na temat swojego zamówienia, nasze Centrum Obsługi Klienta czeka na Twój telefon.
Najważniejsze tematy:Godziny funkcjonowaniaKontakt

Godziny funkcjonowania

Centrum Obsługi Klienta jest czynne w dni powszednie od 8:00 do 19:00 oraz w soboty i niedziele handlowe od 9:00 do 16:00. Zapraszamy do kontaktu pod numerem 61 668 00 07. Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.

Kontakt

Porozmawiajmy!

Złóż zamówienie przez telefon. Nasi doradcy poinformują Cię o aktualnych promocjach, a sama procedura jest szybka i wygodna. Masz dostęp do pełnej oferty Komputronik – to ponad 100 000 produktów. Podczas rozmowy dowiesz się o kosztach dostawy, możliwościach zwrotu produktu lub opieki gwarancyjnej. To wszystko podczas jednej rozmowy! Jeśli zdecydujesz się zamówić produkt – bez problemu ustalisz z doradcą szczegóły dostawy lub odbioru produktu w Salonie.

Najważniejsze pytania

Jak anulować / zrezygnować z zamówienia?

By anulować zamówienie złożone w sklepie internetowym www.komputronik.pl należy wybrać jedną z poniższych ścieżek. Skontaktować się telefonicznie z naszą infolinią, przesłać wiadomość mailową na adres zamówienia@komputronik.pl lub skorzystać z formularza kontaktu dostępnego na stronie. W celu identyfikacji zlecenia, należy podać nr zamówienia i dane osoby zamawiającej.

Jak złożyć zamówienie z odbiorem w salonie?

By złożyć zamówienie z odbiorem własnym w salonie, należy w koszyku wybrać przycisk Odbiór osobisty lub skontaktować się telefonicznie lub mailowo z Obsługą Klienta.

Ile trwa dostawa do salonu?

Produkty dostępne w magazynie, standardowo przekazywane są do salonu w ciągu 2-3 dni roboczych i nie obejmują czasu potrzebnego na skompletowanie zamówienia.

Jak sprawdzić dostępność towaru w salonie?

Dostępność danego produktu w salonie można zweryfikować na karcie interesującego Ciebie towaru pod linkiem „Sprawdź dostępność w Twoim mieście”.

Co oznaczają statusy dostępności produktów na stronie?

Statusy dostępności w sklepie mają na celu określenie orientacyjnego czasu realizacji zamówienia:
  • „Wysyłamy najczęściej w 1 dzień roboczy” oznacza, iż produkt jest aktualnie dostępny w naszym magazynie wysyłkowym.
  • „Wysyłka 1-3 dni” oznacza, iż towar aktualnie jest dostępny tylko w wybranych salonach naszej sieci oraz że wysyłka nastąpi bezpośrednio z salonu.
  • „Towar na zamówienie” oznacza, iż aktualnie nie posiadamy wybranego produktu na stanie i będzie on sprowadzony na indywidualne zamówienie Klienta.
  • „Przedsprzedaż. Dostawa towaru xx-xx-xxxx zamów już teraz” oznacza, iż towar dotrze w deklarowanym terminie i od tego dnia nastąpią wysyłki.
  • „Wysyłka w 3-7 dni” oznacza, iż produkt zostanie do Ciebie wysłany w ciągu 3-7 dni roboczych.

Gdzie znaleźć numer zamówienia?

Numer zamówienia można znaleźć na samej górze wiadomości mailowej, potwierdzającej złożenie zamówienia. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail podany w formularzu.

Gdzie znaleźć dokument sprzedaży?

Jeżeli zamówienie zostało złożone przez zarejestrowanego użytkownika oraz domyślnie jest wybrana forma faktury elektronicznej, dokument sprzedaży znajduje się na koncie użytkownika w zakładce „FINANSOWANIE > LISTA FAKTUR”. Na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie o dostępności faktury elektronicznej.
W przypadku, gdy zamówienie zostało złożone przez niezarejestrowanego użytkownika, link do faktury elektronicznej zostanie wysłany na adres mailowy z zamówienia. Jeżeli podczas składania zamówienia odznaczona została opcja wystawienia faktury elektronicznej, faktura w formie papierowej zostanie dołączona do paczki.

Co oznaczają statusy zamówienia?

  • Nowe – status ten oznacza, iż zamówienie trafiło do naszego systemu i czeka na weryfikację.
  • W trakcie przetwarzania – oznacza, iż zamówienie zostało przyjęte do realizacji i jest procesowane przez dział zamówień.
  • Przygotowane – oczekiwanie na wpłatę – oznacza to, iż zamówienie jest skompletowane i czeka na zaksięgowanie środków. Zamówienia realizujemy niezwłocznie po wpłynięciu środków na konto – w godzinach pracy obsługi sklepu internetowego.
  • Przekazano do wysyłki – zamówienie przekazano do działu spedycji w celu przygotowania przesyłki.
  • Wysłane – zamówienie zostało zrealizowane; przesyłkę przekazano przewoźnikowi, został wystawiony dokument sprzedaży.
  • Gotowe do odbioru – oznacza, iż zamówienie jest skompletowane i czeka do odbioru w wybranym salonie.
  • Odebrane osobiście – status ten jest potwierdzeniem zrealizowania i odebrania zamówienia w wybranym salonie stacjonarnym.
  • Anulowane – oznacza, iż zamówienie zostało anulowane i nie zostanie zrealizowane.

Jak uzyskać pro formę do zamówienia?

Fakturę pro formę można wygenerować z otrzymanej wiadomości z danymi (lub linkiem) do płatności. W przypadku trudności z wygenerowaniem dokumentu, zachęcamy do zalogowania się do panelu klienta w sklepie internetowym. Tam również znajduje się link do faktury pro formy.